Már lassan egy hete, hogy Majkon jártam. A majki kirándulás hatása már az első Budapesti napomon megérződött. A dolgozómba jövet, a virágárusnál két nagy vödörben frissen érkezett levendula volt. A Majki levendulák rögtön eszembe jutottak. Ugyan először elmentem a levendulák mellett, de visszafordultam. A virágárustól megtudtam, hogy éppen aznap reggel érkeztek. A levendulák bódító illata meghatott, aztán egy levendulacsokorral mentem a dolgozóba. Még a reggeli kávé előtt hamar átrendeztem az íróasztalom, így minden munkanapom már levendulásan kezdődhet.

Képek: Levendulák az asztalomon. (A képeket webkamerával készítettem, így minőségük nem túl jó. Az illatot meg gondoljátok hozzá !)

 

Szerző: MULTMENTO  2011.06.24. 08:21 4 komment

Címkék: virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr233010484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.06.24. 10:30:42

Megvan!Átjött:-))))

@X 2011.06.24. 14:06:39

Kérdés : csak beleállítottad a korsóba,(szárazon) vagy víz is van benne ? Mik a további tervek ?- (szárítás ?)
Ráérőbbeknek : lavanderi.eliveport.com/?modul=oldal&tartalom=1094732

MULTMENTO 2011.06.24. 20:07:10

@@X: Szárazon beállítottam. A virágárus lány szerint ezt már így is lehet szárítani. Majd ha kiszárad és megunom az asztalon talán egy szekrénybe teszem molyűzőnek.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.06.25. 06:37:30

Apám illata. Gizi mama illata. Emlékek illata....Ha én levendulát látok,rájuk gondolok azonnal. Apu nagyon sokáig levendula kölnivel illatolta be az arcát borotválkozás után, Gizi mama pedig éveken át minden nyár elején megkért, hogy vegyek neki egy csokorral és azt betette a fehérneműi közé. Nekem is van most is a szekrényemben, tán nem is annyira molyűzőnek, hanem az illata miatt. Volt, hogy egy külön kis párnahuzatban az ágyneműm része volt, este lefekvés előtt a kispárna alá tettem.
Nem ragozom tovább. Nagyon szeretem a levendulát....
süti beállítások módosítása