A Budapesti Szellemkórháznak hívom, mert mióta naponta megyek el előtte, vagy mögötte egyetlen elő lelket sem láttam benne, vagy körülötte. Sajnos üresen áll, és várja a feltámadást az egykor jó hírű kórház. Nincs is a város szélén, hisz a Honvéd, vagy az újpesti kórház még inkább a város peremén van. A kórház kertjének zöldje messziről egy kerti sétára csábít, aztán közelről látszik már a sok behajított szemét. Érdekes hely, így elvadulva is. Akit érdekel utána nézhet a neten a múltjának. Én reménykedem, hogy majd egyszer régi fényében újra kórházként fog működni. Addig pedig egy fotósorozat a múlt heti állapotról.

Szerző: MULTMENTO  2011.08.16. 04:48 2 komment

Címkék: épület emléktábla sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr13152602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.08.16. 07:51:35

A történet - neked- talán azért kellemetlenebb, mint nekem, mert mindennap látod. Én viszont igyekszem minél kevesebbet kimozdulni,sajnos az sem megoldás. Pécs sokkal kisebb város mint Bp.de attól még jó pár ehhez hasonló dologról beszámolhatnék. (Pl. a volt Tüdőszanatórium és ne soroljam.)
Eléggé laikus (is) vagyok. gyakran nem értem, miért kell addig várni, amíg teljesen lepusztul egy épület már attól is, hogy "csak üresen áll!" - Bocs'- de szerintem majd ne legyen megint kórház !- túl sokba lesz az a TB-nek (vagy nekünk az adófizetőknek) és ne bonyolítsam.
Jók a fotók... (gyenge vigasz)

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.08.16. 08:53:59

Bizony, lehetne Pécsett is hasonlókat, sőt ami az épületek állagát illeti, sokkal elkeserítőbbeket fotózni. A tüdőszani és a pécsbányatelepi kórház évek óta be van zárva - és a legminimálisabb állagmegóvás sem érdeke (úgy látszik) senkinek. No de majd jól fog jönni ez, ha az új tulajdonos pinka-pénzért hozzájuthat és akár fizető magánklinikát, akár másféle csodaközpontot létesít benne.
Hát éljen a szép új világ !!!
Ezt akartuk ???!!??!!
süti beállítások módosítása