A múlt héten megint böngésztem a kedvelt használtcikk kereskedésemben. Új szerzeményként megláttam egy szecessziós nőalakos tálcát. Tetszett a patinája, hogy már lekopott a fényes nikkelezés róla. Ugyanakkor igényes dombormű szecessziós jelleggel. Porcelánból is készítettek annak idején hasonlót, de rézből, alpakkából is volt ilyen. Minden valamirevaló íróasztalon volt ilyen, névjegykártya gyűjtőnek használták. Mint a porcelán tálaknál szoktam, ösztönösen meg is fordítottam, hogy megnézzem a fenékjelet rajta. Gondoltam hátha kiderül, mely fémöntödében gyártották.  És képzeljétek, mit láttam a tálka fenekén. Jelzésnek nyomát sem, ellenben egy fényes női fenék nézett farkasszemet velem. Ilyen finom erotikus tálka. Nem is gondolkodtam sokat a megvételén, mert rögtön eszembe jutott, hogy Szilveszterkor ügyvéd barátomhoz megyünk, és egy ilyen szecessziós pikáns kis névjegykártyatartó tálka igazán jó ajándék lesz. Kíváncsi leszek mit fog szólni a felesége hozzá !?

Szerző: MULTMENTO  2011.10.17. 00:27 3 komment

Címkék: fém öntöttvas

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr693295437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.10.17. 08:39:46

:-) hát ez nagyon jópofa ! Se nem láttam, se nem hallottam ilyenről - egy biztos, nem lesz harag az ajándék miatt !!!

MULTMENTO 2011.10.17. 13:55:13

@sudi4: Értem én. Ha felhúzzák a szoknyát, hátul kilátszik a popó, de miért nincs rajta bugyi :-)) A mai lányokon azért, ha nincs is ilyen hosszú szoknyájuk, azért van bugyi! :-))
süti beállítások módosítása