Amennyiben csak elmesélem, hogy nekem van egy önjáró erdei kunyhóm boszorkánnyal és sárkányokkal nem hinnétek el. Hihetetlen, de mégis igaz. Az alábbi képeken be is mutatom. Igazi Orosz csoda a KGST időkből. Nem tudom ki találhatta ki, hogy a felhúzott kis erdei kunyhó bejáratában vasorrú banya van, a kéményekben pedig sárkányok. Mikitől – aki rendszeresen küld anyagokat a bloghoz – kaptam karácsonyi ajándéknak. Ő sem emlékszik már rá, hogy miért, kitől került hozzá, de úgy gondolta, hogy a blogon eddig bemutatatott témákhoz nagyon illik. Igaza van nagyon jót szórakoztam, amikor léfényképeztem.  

Még videóra is vettem. Amennyiben meg akarjátok nézni, fejeket kilencven fokkal elfordítani és nézni, meg hallgatni !http://indavideo.hu/video/IZBUSKA

избушка – Erdei kunyhó a szótár szerint
Szerző: MULTMENTO  2012.01.10. 07:43 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr833536321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopfrkingl 2012.01.11. 14:01:38

Szerintem érdemes lenne kicsit kutakodni Baba Yaga (Баба Яга) témakröben.

Egyébként megnézném a szerzeményed a youtube-os videón mozgás közben is. Ha jól sejtem, lépeget.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.01.11. 17:35:41

Hát én ilyent még se nem láttam, se nem hallottam róla. És tényleg "lépeget"? Meg a bosziról jó lenne egy közelebbi kép is.

MULTMENTO 2012.01.11. 18:17:46

@Kopfrkingl: Igen lépeget, csináltam is róla avit-t de egyelőre nem sikerült feltöltenem az indavideóra. Majd talán később. Én is gondoltam rá, hogy ez biztos a Баба Яга kunyhója akar lenni.

MULTMENTO 2012.01.11. 18:19:58

@aranyosfodorka: Lépeget, nem is akárhogy. Amikor lép közben a sárkányok is mozognak a kéményben. Szerintem az agyerek, aki ezt látta két hétig rémálmai voltak :-)

Kopfrkingl 2012.01.15. 20:02:13

Óriási! Köszi. Most már csak az a kérdés, hogy beszéljem le magam egy ilyenről. :)
süti beállítások módosítása