Jé, ez SZTÁR üveg!Újjongtam magamban, amikor megláttam kedvenc régiségkereskedésemben ifjúságom italos üvegét. Eszembe jutottak azok a 70 évek beli beszélgetések, és italozások. Én már a hatvanas években jártam ám kocsmában, de akkoriban csak jaffát ihattam. Jó vastagfalú 2 dl-es pohárba kimértek a jaffaszörpöt, és az egész poharat telenyomták szódával. Ez volt az én gyerekkori fröccsöm. A hetvenes években aztán a kocsmában is megjelentek az új üdítő italok. Iskolából hazafele menet sűrűn tértünk be a Jubileum Presszóba és kipróbáltuk az akkor kapható SZTÁR és MÁRKA üdítő italok mindegyikét. Nekem a SZTÁR tonik és a megy MÁRKA jött be. Az utóbbi üdítő italt ugyan anyám nem nagyon kedvelte, mert ruhán hagyott foltját még az akkori BIOPON sem távolította el.

Mindezt talán megsem írom, ha Budapesten a Rákóczi úton bele nem botlok a SZTÁR üdítő óriási nagy reklámjába. Az üdítőt 1987-ig gyártották, de úgy nézett ki neonreklámja még mindig a háztetőn van. Esténként már nem világít, de nappal jól kivehető a felirat. Amennyiben valakik e kerek évfordulóra gyártani kezdenék, már reklámhelyet sem kellene bérelni.
Szerző: MULTMENTO  2012.04.23. 01:29 3 komment

Címkék: üveg épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr494466788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2012.04.23. 07:06:13

Kedves emlékeket idéztél fel. A sztár narancs és jaffa nekem is nagy kedvencem volt. És igen az ember lánya akkoriban minden fenntartás nélkül mehetett kocsmába a szüleivel. :-)

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.04.23. 08:55:36

Én sosem voltam nagy cola rajongó, de azért persze emlékszem erre az üvegre. Viszont a bal sarokban ott szerénykedik egy aranyos 'alamínium' merőkanál. Na, pontosan ilyen volt nekem is, még háztartásom megalapításának kezdetekor. Most töröm a fejem, mikor, hová veszhetett az el ????

MULTMENTO 2012.04.24. 20:33:10

@aranyosfodorka: Az alu merőkanál nagyon jellegzetes darab. Anno én is sokszor, sok helyen találkoztam ezzel a típussal.
süti beállítások módosítása