Kedves Olvasóim !

Úgy néz ki több órás kínlódás után sem tudok boldogulni a blog új admin felületével. A szöveges posztok írása megy, de képet beszúrni nem tudok, mert folyamatosan azt írja ki, hogy "error in page", azaz hiba a lapon. Az én posztjaim képek nélkül nem vállalhatóak, így egyszerűen ezután most kénytelen vagyok beszüntetni a blogírást.

Minden olvasómnak köszönöm, hogy látogatott. Amennyiben megint elfogadható lesz számomra a szerkesztői felület, és nem kell órákat a gép előtt tölteni. Folytatni fogom.

További derűs napokat!

MM (MúltMentő)

 

Szerző: MULTMENTO  2012.06.12. 08:20 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr494582402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.06.12. 08:39:04

Jaj, ne!!!!!!!! Menj át a blogspot-ra és ott írj ! Annyira szerettem a blogodat !!! Olyan sok szépet és érdekeset írtál ! Én nagyon várom, hogy (te is) folytasd :-)

MULTMENTO 2012.06.12. 10:16:33

@aranyosfodorka: Azt gondolom, hogy át fogok térni blogspotra, de az idő, hogy megszokjam azt a felületet. Úgy tűnik az új admin felületen a képfeltöltés azért nem működik, mert az alábbi korlátot tették be: "Maximum 20, egyenként 2MB méretű fájlt (jpg, png, gif, bmp, tif) tölthetsz fel"

Sajnos én meg ennél nagyobb és több képet töltöttem már most fel, így sajnos a blogomat itt már nem tudom folytatni, de előbb-utóbb biztos átmegyek a blogspotra, mert írni és fényképezni szeretek :-(
süti beállítások módosítása