A héten rokonok látogattak meg bennünket. Szombati programként kitaláltam, hogy próbáljuk ki a BKV menetrend szerinti hajójáratát, hisz ez a legolcsóbb sétahajózás most a Dunán. Nekem is kapóra jött, hisz a budapesti Zsolnay épületkerámiás házak egy része a Dunáról is megtekinthető. Valójában, amikor mentünk, szinte bárhol fényképeztem a part mentén mindegyik képen találtam Zsolnay kerámiás házat. Az első kép kivételével az összes többin legalább egy-egy Zsolnay épületkerámiával díszített épület látható. A képeken megjelenési sorrendben:

-          Országház

-          Országos levéltár

-          Szilágyi Dezső téri Református templom

-          Budai vár és Várbazár

-          Gresham palota

-          Várbazár

-          Gellért Szálló és Fürdő

-          Budapesti Műegyetem fő épülete

-          Budapesti Műegyetem rakpart laborépülete

-          Vásárcsarnok épületének teteje a Szadaság híd és egykori Közgáz épület között

hajokazas1.JPGhajokazas2.JPGhajokazas3.JPGhajokazas4.JPGhajokazas5.JPGhajokazas6.JPGhajokazas7.JPGhajokazas8.JPGhajokazas9.JPGhajokazas10.JPGhajokazas11.JPGhajokazas12.JPG

Szerző: MULTMENTO  2012.08.11. 18:46 2 komment

Címkék: épület kerámia zsolnay épületkerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr754707339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.08.12. 08:37:04

Látom, Pesten sem volt ma szikrázó napsütés. (Ami persze nem tragédia a sivatagi forróság után) Ettől függetlenül viszonylag jók lettek a képek. Ezeket a tornyokat nem is tudnád máshonnan lefotózni, csak nagyobb távolságból. Azért melengeti a szívemet, hogy ennyi Zsolnay van Bp-en....

MULTMENTO 2012.08.12. 16:34:35

@aranyosfodorka: Jobb lett volna derűsebb idő a fényképezéshez, de azért bejött amire számítottam, és sikerült, sok Zsolnay-s épületet fotózni. Majd legközelebb készülnek jobb fotók is.
süti beállítások módosítása