Már két hónapja, hogy kórházba kerültem, régen ki is engedtek onnét. Az az igazság, hogy nem akartam addig írni róla, amíg nem derül ki, hogy teljesen meggyógyultam. Most már örömmel írhatom, hogy megint száz százalékon dolgozhatok, mert meglett az utolsó lelet, a CT. Másfél hónapot kellett rá várnom, hogy a megvizsgáljanak. A leletem szerencsére negatív, így bátran írhatom, hogy olvashattok még itt a blogon tőlem. A kórházban is készítettem képeket. Áprilisban a kórház kertje volt a legszebb, így abból válogattam néhány jellemző részletet.

korhazkert1.JPG

korhazkert2.JPG

korhazkert3.JPG

korhazkert4.JPG

korhazkert5.JPG

Hiába volt szép a kert azért annak örültem a legjobban, amikor haza indulhattam. A távozókat a kórházból a képen látható tábla búcsúztatja a nulladik km kővel. Valóban az ember két hét után úgy érzi, most a nulláról kezdi.

korhazkert6.JPG

korhazkert7.JPG

Amikor hazaértem a lépcsőházban a képen látható felirat fogadott. Én ezen a feliraton nagyon meghatódtam, és köszönetképpen gyalog mentem fel az ötödik emeletre. Bizonyítottam vele, hogy a szívem meggyógyult, és a régi. 

korhazkert8.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.06.12. 07:43 1 komment

Címkék: virág épület emléktábla

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr895354599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.06.14. 08:51:47

Engem bizony megzavar a „búcsúztató tábla”. Köszönik a látogatást ? Kinek, a betegnek, vagy a látogatóknak ? Mert a beteg ugye mégse „látogatni’” jött a kórházat. A 0 km-t tán még értem is, a halál kapujából visszajőve, lehet kezdeni az újraszámolást. De mindenki onnan indul ? És „Viszontlátásra” – hát én legszívesebben sosem látnék viszont egy kórházat. Jobb ha el tudja kerülni ezeket az ember.
Szóval nem értem a táblát…Persze lehet, hogy csak én…
Otthon, az "Isten hozott" az már valahogy egyértelműbb.
süti beállítások módosítása