pipere1.JPGVannak tárgyak, melyek megérintenek, de elsőre mégse vásárolom meg. Ennél a pipere tükörnél is éreztem egy sugallatot az üzletben.

Vigyél el engem. – súgta a tudatalattimnak.

Ha legközelebb a boltban járok, és még itt vagy akkor elviszlek. – Üzentem a pipere tükörnek.

Aztán két hónapig az üzlet közelébe se mentem. A pipere tükör a repedt tokjával még mindig ott kínálta magát. Úgy látszik mégis csak rám várt.

Én aztán hazahoztam. A repedt oldaldeszkáját faragasztóval megragasztottam. A fatokra egy szív alakú lyukat véstem. A fatokot lecsiszoltam, és lekezeltem vékony selyemfényű falazúrral. A pirere tükröt alaposan megtisztítottam.

Feleségem névnapi ajándéka lett. Régóta mondja, hogy nincs egy igazi kicsi hordozható pipere tükre. 

pipere3.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.12.08. 06:53 2 komment

Címkék: fa barkács fém bútor pipere régiségpiac

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr175673784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2013.12.08. 10:16:11

Hát ,tudod, egy ilyen férj nagyon kedves!!!!Szépséges a tükör!
Én is jártam már így.legutóbb egy szép kis képmásolatot vettem meg,ami már legalább egy éve az antikváriumban volt.

élhetetlen 2013.12.26. 16:33:47

@mammka2: Bocs visszafele megyek a blogban, ezért csak most! "Egy ilyen férj nagyon kedves!!!". Képzeld el, ráadásul főnöknek is tökéletes volt. Puszi.
süti beállítások módosítása