Már két hete készülök, hogy feleségemnek Valentin napra egy kis meglepetést készítsek. Kollégáim szerint ez a Valentin napi ajándékozás Magyarországon most nagyon felkapott divat, de ők inkább nem követik ezt a divatot. Én úgy vagyok vele, hogy a nyolcvanas évek óta minden évben megünneplem. Valami kis meglepetés ajándékot készítek, vagy vásárolok a feleségemnek. Miért hagynám abba, ha közel harminc éve csinálom?

Az idei évben azt találtam ki, hogy a Dunakanyarba viszem egy kis ünnepi hétvégére. Közel van hozzánk, és az út is jó. Rossz idő esetén is lehet programot találni. Remélem, hogy a Bálint napi hétvégén jó kiránduló idő lesz. Elég sablonos ajándék. Gondoltam egy kicsit egyedivé, egy kicsit múltmentőssé teszem ezt a Valentin napot.

Elkezdtem a Fortepan honlapján kutakodni, régi Dunakanyari életképek, helyek után. Ott akadtam a Nagymarosi kempingben készült képre. Az elnyűhetetlen Volkswagen mikrobusszal kempingezik a család. A hippi busszal nyáron. Az lenne az igazi élvezet, felkeresni a Dunakanyart.

Dunakanyar1.jpg

Tudom. Feleségem úgyse menne már bele ilyen nomád nyaralásba! Azért a hippi busz ötletét nem vetettem el, hanem megvalósítottam feleségemnek is elfogadható módon. Papírboltban vettem színes ceruzákat, papírt és zsírkrétát. Ajánlom figyelmetekbe a papírbolt kirakatát. Még itt is egy VW transzporter állt, sajnos csak dekorációként.

Dunakanyar2.jpg

A papírdarabkákat négyrét hatogattam, és szívecskéket vágtam ki, melyek kihajtogathatóak. A szívecskékben egy-egy Dunakanyarban végrehajtandó program szerepel, például a sváb falumúzeum megtekintése. A szívekre pedig a DUNAKANYAR betűi kerültek, és egy kis hippis dekoráció, színes virágok. A szíveket zöld fonalra erősítettem, és transzporterhez rögzítettem őket. Úgy hozza a kis autó maga után a szíveket, mint lakodalomkor az ifjú pár kocsija a konzerves dobozokat.

Röviden én így készültem átadni a Bálint napi vacsorakor a hétvégi meglepetés ajándékomat.

Dunakanyar3.jpg

Dunakanyar4.jpg

Vajon olvasóim közül hányan ünneplik meg a Valentin napot? Amennyiben megünneplitek, milyen ajándékokat készítetek, vagy kaptok?

Szerző: MULTMENTO  2014.02.14. 06:03 Szólj hozzá!

Címkék: játék autó barkács virág lánykérés

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr735806160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása