patkoszog1.JPG

Régóta őrzök én egy kődarabot az íróasztalom sarkán. Évekkel ezelőtt az irodaházunk előtti járdát burkolták. Az egyik mészkő burkolólap vágásakor az egyik sarok letört, Én aztán a sittkupac tetejéről elhoztam. Kigondoltam, hogy szegeket verek én a kődarabba és arra fogom a zsebóráimat felfüggeszteni. Egy doboznyi valódi patkószeget is vásároltam én azon a bolhapiacon, ami már egy éve véglegesen bezárt. Mindig halasztottam, féltem, hogy sokáig tart, és nagy zajjal, és kosszal jár. Aztán tíz perc alatt sikerült megvalósítanom régóta halasztgatott tervem. Egy fúrógép segítségével sikerült felszögelnem a kedvenc zsebóráimat a kőfalra. Azóta nagyobb öröm posztot írni úgy, hogy látom mennyi is a pontos idő. 

patkoszog2.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.04.05. 06:57 Szólj hozzá!

Címkék: óra barkács fém régiségpiac

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr895880040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása