A hónap végén engedjetek meg egy kicsit személyesebb bejegyzést nekem. Reggelente munkába menet gondolataimat rendezve, és munkára készülve azért meg meg állok, hogy egy-egy pillanatot, képet megörökítsek az utókornak. Több hónap alatt készítettem a mostani posztban szereplő képeket. Mindegyik elkészítése akkor és ott jó ötletnek tűnt.  Nehéz felidézni, hogy a kép készítésekor mire gondoltam, de nyomós indokom volt elkészíteni. Nem akartam túl korán beérni a munkahelyemre.

reggeli_gondolat1.JPGEzt a képet még februárban készítettem a műjégpálya mellől. Nagyon jól néz ki a híd kivilágított pillére háttérben az elefántház tornya.

reggeli_gondolat2.JPGEzt a hídról fényképeztem reggel hét előtt. A jégen még kevesen vannak, de hamarosan gyerekek fogják ellepni a jeget, hisz előtte nagyon sok iskolás állt sorba.

reggeli_gondolat3.JPGA városligeti tó hídján álltam meg áprilisban, mert láttam, hogy egy kacsacsalád úszik a vízen.

reggeli_gondolat4.JPGAztán a kacsamama felugrott a magas parton, de a kacsagyerekek nem tudták követni. Amíg a kacsamama tollászkodott, a csemeték szétszéledtek.

reggeli_gondolat5.JPGTollászkodás után irány haza.

reggeli_gondolat6.JPG

reggeli_gondolat7.JPGItt a Széchenyi fürdő főbejárata kora reggel. Vannak korán kelők. Nekem is ott lenne a helyem, biztosan egy kiadós úszás után a munka is jobban menne.

reggeli_gondolat10.JPGA Róbert Károly körúti felüljáróról a Nyugati pályaudvarra bejövő vonatokat figyelhetjük meg kora reggel. Ahogy szoktam mondani, ilyenkor olyan a vasúti fogadó pályaudvar olyan, mint egy nagy száj, amelyiken csak egyre jön be a táplálék. Estére aztán lesz mitől megszabadulni.

reggeli_gondolat9.JPGEzen a képen éppen egy madár szárnyal magasra. Ilyenkor jut eszembe a régi vicces kérdés: Mi a hasonlóság a sas madár és a vasutas között? A válasz: A sas nagyon magasan repül, de a vasutast ez nagyon nem érdekli.

reggeli_gondolat8.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.05.31. 06:48 2 komment

Címkék: játék épület zsolnay épületkerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr846191142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.05.31. 09:39:49

Nagyon tetszik a napsütötte híd képe, mintha aranyból lenne ! És aranyosak a kiskacsák is. Én egyáltalán nem vagyok ismerős Bp-en, hol vannak ezek a sínek, ill. honnan fényképezted ?

MULTMENTO 2014.05.31. 11:00:39

@aranyosfodorka: A napsugaras híd képe miatt kezdtem ebbe a posztba, mert az mióta elkészítettem a kedvencem nekem is. A felüljáró, ahonnét a síneket fényképeztem a Róbert Károly körúton van. A Nyugati pályaudvarról kimenő sínek futnak alatta. Angyalföldre a Reiter Ferenc utcához is ezen felüljáró alatt kell elmenni. Lehet, hogy még fényképezek onnét, mert érdekes onnét az Országház, és a Budai Vár látványa.
süti beállítások módosítása