Ez sem százas. – Gondolhatták rólam a családtagjaim, amikor nem engedtem a régi szélein csorba kerek fürdőszoba tükröt a sittes konténerbe kidobni.

Már évek óta őrizgettem a padláson Minden rendes évi lomtalanításkor testemmel kellet védeni, hogy ne az utcán végezze. Konkrét tervem nem volt vele, egészen a múlt év nyaráig, amikor is apósom garázsának lomtalanításakor egy defektes kerékpárgumi külső nem akadt a kezembe. Elsőre ment is a garázs előtti szemétkupacba, de aztán támadt egy ötletem. A defektes gumit – amikor senki sem látta -, az autóm csomagtartójának kárpitja alá rejtettem.

Még egy röpke évig a gumi és a tükör együtt várta, hogy a rég megszületett ötletem valóra váltsam.

abroncs_tukor1.JPG

A gumit fehérre festettem. A tükröt egy lécekből összeszerelt vázra erősítettem. A tükröt vázastól a fehérre festett gumiba bújtattam. Az így elkészült bicikligumi keretű tükör lányom születésnapi ajándéka lett. Lányom előszobájában jó szolgálatot fog tenni.

abroncs_tukor2.JPG

Örült neki nagyon. Pénzembe sem került, hisz minden darabja szemétszökevény. 

abroncs_tukor3.JPG

abroncs_tukor4.JPG

abroncs_tukor5.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.09.06. 06:53 komment

Címkék: barkács üveg bútor

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr136611351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.09.06. 08:51:48

Eszem megáll, hogy milyen ötleteid vannak ! Ebben az eldobós társadalomból - sajna azt hiszem - az ilyesféle gondolkodás teljesen eltűnt, pedig nagy kár. Csak a pazarláshoz ért az emberek nagy többsége - eszükbe nem jutna ilyesmi, mint ahogy biztos vagyok benne, kissé elöregedett, régi jó vászon ágyneműből se varr rajtam kívül konyharuhát senki...
süti beállítások módosítása