A tegnapi nap szükségszerű volt posztot megjelentetni, hisz pont Latinovits Zoltán születésnapjára esett. Gondoltam én, hogy ezen a héten kivételesen nem fogok szerdán megjelenni. Már egy ideje minden sz betűs napon megjelenik új posztom. A mai napot sem tudtam kihagyni. Fogadjátok szeretettel azokat a képeket, melyek a tegnapi napra szánt poszt fényképezésekor az Állatkerti körúton és környékén készítettem.

allatkerti_korut1.JPGÍme, az állatkert legújabb bejárata, mely régen a vidámpark bejárata volt.

allatkerti_korut2.JPGEmlékeim szerint ennek a tetején egy stilizált óriáskerék volt. Most elefántborjak hívogatják a vendégeket.

allatkerti_korut3.JPGA vasbeton oszlopot csíkosba öltözött. Vigyorgó vasutas?

allatkerti_korut4.JPGAz állatkerti körutat itt már át is nevezték. Kár, hogy a sarokra ez a modern épület került.

allatkerti_korut5.JPGA bagolyvár étterem. Historizáló akar maradni, engem mégis zavarnak a rozsdamentes korlátok.

allatkerti_korut6.JPGA Dózsa György úton nagy szerencse ért, szivárványt fényképezhettem. 

allatkerti_korut7.JPG

allatkerti_korut8.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.09.10. 06:53 Szólj hozzá!

Címkék: játék épület sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr606621705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása