Itt az év végi hajrá, legalább is a munkahelyemen. Több nap késő este estem haza fáradtan. Most meg szabadságra küldtek, mert ami jár, az jár, és kötelező kivenni. Így esett, hogy ezeken a napokon most végre egy kicsit egyedül vagyok, és törődhetek magammal is egy kicsit. Nehogy már stresszmentes legyen a szabadságom, ezért beutaltak kötelező üzemorvosi éves felülvizsgálatra. Reggel rögtön egy éhgyomros nagylabor. Szerencsém volt, mert minden a szakrendelő úgy összeszervezte, hogy minden vizsgálatot 9 órára elvégeztek, és meg is kaptam a felülvizsgálat eredményét. A következő egy évre munkára alkalmasnak találtak, és erről orvosi igazolást is kaptam. Ennek örömére hazaérve meg is leptem magam.

hetkoznapi1.JPG

 Először reggeli kávénak a karlsbadi kávéfőzőmmel készítettem el a kávémat. Hogy az élvezetem teljes legyen előkerestem az Üzbegisztánban egyetemista koromban vásárolt csészémet. A csésze belsejében a C праздником felirat cirill betűkkel jól olvasható. Tényleg ünnepnappá varázsolta ezt a hétköznapot ez a kis csésze aromás kávé.

hetkoznapi2.JPG

hetkoznapi4.JPG

Hogy a délelőttöm még szebb legyen, a kávéfőzőt elmosogattam, és a kávéfőzőben ezek után egy valódi keleti teát főztem. A tealevelekhez a szűrőbe aprítottam egy kevéske gyömbért. A teámhoz kevertem egy kis jóféle hazai virágmézet, mindezt a Moszkvában vásárolt kiskanalammal tettem. Annak idején Moszkvában sok mindent nem lehetett vásárolni, de ennek a kiskanálnak akkor nagyon megörültem, mert nyelén gyerekkorom népszerű orosz rajzfilm sorozatából a nyulat ábrázolták a répával.

hetkoznapi5.JPG

hetkoznapi6.JPG

Ez aztán tényleg egészséges délelőtt volt. 

Szerző: MULTMENTO  2014.11.15. 06:43 2 komment

Címkék: porcelán recept fém kgst régiségpiac

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr566866407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.11.16. 09:38:59

Hogy neked micsoda kincseid vannak ! :-)
Aranyos a nyuszis kanál - és az valahogy olyan jó dolog, ha a tárgyak, melyek kezünkbe kerülnek, mesélni tudnak !

@X 2014.11.21. 05:47:40

"Érdekes egybeesés ?" -(én 11/19-én voltam laborban - és ha nehezen is,de betartom, hogy "éhgyomorra" - ill. "középső vizeletet" vinni... stb. ) Ami meglepett ( Pécs) - az "anyagok" 07:45-kor értek a laborba (ahol vizsgálják) - majd valamivel 12 óra után megkaptam e-mailben is. ( megkapta a háziorvosom is )Jó kérdés lehet, hogy az e-mail címem honnan tudhatja a Rendelőintézet ?- ( nem mintha zavarna)- mert így - legalább - nem kellett újra bemennem a leletért.
süti beállítások módosítása