Sofőr voltam. A Csolnoki hagyományőrző német nemzetiségi csoport ülésére vittem le feleségeméket. Engem ez a program nem nagyon érdekelt, ezért inkább sétáltam egyet. Hűvös is volt, így szerencsére szintre senkivel sem találkoztam. Pontosabban két házból is kijöttek, és kérdőre vontak: Mit keresek ott, és miért fényképezek? Hoztam képet a faluról. A bányászata ugyanúgy lehanyatlott, mint az én szülővárosomé.

csolnok_hangulat1.JPG

csolnok_hangulat2.JPG

csolnok_hangulat3.JPG

csolnok_hangulat4.JPG

csolnok_hangulat5.JPG

csolnok_hangulat6.JPG

csolnok_hangulat7.JPG

csolnok_hangulat8.JPG

csolnok_hangulat9.JPG

csolnok_hangulat11.JPG

csolnok_hangulat12.JPG

csolnok_hangulat13.JPG

csolnok_hangulat14.JPG

csolnok_hangulat15.JPG

Ajánlott oldal: http://www.csolnok.hu/index.php/csolnokrol

Szerző: MULTMENTO  2015.12.12. 06:11 1 komment

Címkék: épület sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr628157740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2015.12.12. 08:22:23

Tetszett a mai anyag ! Egyrészt jók a képek, a haldokló várostól, másrészt ugyancsak jók a képek a pincesorról. Mindegyiknek más-más hangulata van ! A "fényképezgető" idegen pedig bizony nem csak kíváncsi turista lehet manapság - okkal kérdeztek rád....(sajnos)
süti beállítások módosítása