versbe_botlottam1.JPG

Ma reggel mentem át a Bajcsy Zs. utca és az Andrássy út kereszteződésben. A felállványozott sarki ház állványvédő kerítésén két felrajzszegezett lap. Egy kortárs rajz és egy kortárs vers. Én megálltam, elolvastam, és továbbmentem. Amíg a szemközti buszmegállóban várakoztam senkit sem láttam megállni, és elolvasni.

versbe_botlottam3.JPG

versbe_botlottam4.JPG

versbe_botlottam2.JPG

Szerző: MULTMENTO  2016.04.12. 19:26 2 komment

Címkék: papír sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr748597552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2016.04.13. 07:35:31

...mert mindenki, mindig rohan. Verset olvasni és nem a kütyüt bámulni/nyomkodni ? Micsoda régimódi/öreges szokás ??? :-(

MULTMENTO 2016.04.13. 21:19:02

@aranyosfodorka: Könnyen el tudom képzelni, hogy a fiatalok okos telefonokon nézték és olvasták ezt a verset. Bár nem hiszem, hogy egy SMS üzenetnél hosszabb verset hajlandók ezeken az okos készülékeiken elolvasni...
süti beállítások módosítása