kellekek_leltara1.jpg

Kellemes tavaszi vasárnap sétáltam az operaház környékén. Az épület háta mögött díszletek sorakoztak bekerítve, hogy amíg ideiglenesen ott raktározódnak nehogy lába kéljen. Érdekesnek találtam, ezért lefényképeztem, hátha majd egyszer a képeknek hasznát veszem. A képek aztán az elektronikus képtáramban lapultak, készen arra, hogy egyszer majd megjelenjenek. Nemrég, amikor a szénkénegező készülékekről írtam, amit a feleségem hurkatöltőnek nézett, akkor kaptam Miki barátomtól egy levelet.

kellekek_leltara2.jpg

kellekek_leltara3.jpg

kellekek_leltara4.jpg„Nem sikerült hozzászólni a hurkatöltős blogodhoz. A következőt szerettem volna. Jó régen évekig dolgoztam egy filmes-színházi, berendezés-kellékraktárban. Úgy 13ezer tétel, a legkülönfélébb korokból. Fülbevaló, villamosszék, számszeríj, ökrös szekér stb.. Persze volt ilyen is. A nevét nem tudtam, de azt igen, hogy mire való. Nem hittek nekem és mivel hasonlít az útfelbontásnál is használt légkalapácshoz, elnevezték betontörőnek. Megnéztem, hét éve ezen a néven szerepel. Volt még sok hasonló, pl."Kis háromlábú valami", a gyerekjátékok közé sorolva. Megfejtés: guzsalytalp. „

kellekek_leltara5.jpg

kellekek_leltara6.jpg 

A levélből átvett idézet után eszembe jutott, hogy talán az operaház kellékeinek is ez lesz a sorsa, hogy a kelléktárba kerülnek. Raktáros legyen a talpán, aki majd később leltárkor megmondja, hogy mik is ezek a valamik.

Szerző: MULTMENTO  2016.07.30. 07:33 komment

Címkék: játék épület temető sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr498887154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2016.07.30. 07:49:37

Elmehettél volna most is arrafelé, megnézni, mi maradt (meg) ott abból a sok érdekességből, amit lefotóztál. Szerintem csudajó dolgok, mind igazi "óság" - nekem tetszettek.
süti beállítások módosítása