Amikor a hetvenes éveket hoztam szóba a blogon sokunknak jutott eszébe róla az alumínium uzsonnás doboz. A kacatboltban egy ütött-kopott patinás uzsonnás doboz kapcsán még a megvásárlás gondolata is felmerült. Még szerencse, hogy nem vettem meg, mert a szülői kamrarendezés közben előkerült gyerekkorom uzsonnás doboza. Ez mégis csak pont az, amelyik bizony sok hetvenes évekbeli közös kirándulásról tud mesélni. Hétvégi kirándulásokra ebbe a dobozba pakolta nagymamám az útravalót. Általában pakolásnál segédkeztem, mert nem volt mindegy, hogy mi kerül abba a dobozba. Én szerettem, ha több alma is került a dobozba, mert a legszebbet fel tudtam ajánlani osztálytársamnak H. Erzsikének. Igyekeztem nagyon szép és egyedi papírszalvétát is hozzárakatni, mert tudtam, hogy az én „Erzsikém” szalvétát gyűjt. Így alakult ki egy olyan egyedi csomag, mely csak rám volt jellemző, és akkori „szívem választottjának” is tetszett.

Most ez jutott eszembe erről a retro alumínium uzsonnás dobozról. Ugyanakkor várom, hogy együtt újabb kirándulásokra menjünk.
 
A tárgyról: Alumínium uzsonnás, és/vagy süteményes doboz Méretei: 29x20x8.5cm
Állapot: kisebb horpadások és itt-ott megkopott festés. Gyártás: 70-es évek
 
Képek: Az uzsonnás dobozom. A gyártó jelzése egy NOS állapotú dobozon.
Szerző: MULTMENTO  2011.07.19. 21:37 3 komment

Címkék: papír fém lánykérés

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr673081491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.07.20. 10:20:17

Igeeen? H.Erzsike? Majd jön a szépen restaurált sodrófa!!!!:-))

@X 2011.07.20. 10:31:48

(Bocs' azt az "együtt menjünk" pontosabban hogy' értendő ? (Erzsikével együtt ?) :-) Vasárnap elő kellett vennem a kb. 1973-ban vett NDK kenyérpirítónkat! - (gondolom ismeritek)- szót sem, hogy van egy "zsír új"!-is - kukáztam 1-1,5 éve - bontatlan csomagolásban. Viszont ne akarjátok, hogy fotózzam.
(Jut eszembe, nekünk is volt hasonló dobozunk, de természetesen "eozin zöld" színben!)Szerintem nem festés ! Úgy tudom az a "neve", hogy eloxált (?) alumínium ? - (persze,pontosítandó!) :-)

2011.07.21. 12:59:08

@@X: Nekünk is zöld volt.
süti beállítások módosítása