Sokszor kapok SMS, telefon, e_mail üzenetet, de most nem ilyenről írok. Az üzenetet,  amit a hétvégén kaptam nem lehet „materializálni”, mert az csak nekem, ott abban a pillanatban jött.

Bolhapiacon jártam a Bajcsy Zsilinszky úton, mely csak szombatonként van nyitva. Különleges bolha, ahol szinte mindig ugyanazok az árusok, és áruk sem forognak túlzottan. Valami mégis visszahúz oda szombatonként — amennyiben a programom engedi — elmegyek oda és végignézem a kínálatot. Szinte minden alkalommal vásárolok valami csekélységet, mely megtetszik, és fel tudom használni otthon. A legutóbbi szombaton a folyosóra kipakoltak vödrökben tárgyakat. A vödrök fölött felirat : Minden darab 200Ft, minden darab 500Ft. Az 500Ft-os vödörből kilátszott egy szerszámnyél, kiemeltem. Ekkor éreztem, hogy a kezemben tartott fafaragó bunkó hozzám szól: „Én eddig egy nagy művész fafaragó bunkója voltam. Sok szobrot készítettünk együtt a mesteremmel. Már régóta nem használnak. Vigyél magaddal, hogy segíthessek Neked.”
Ettől kezdve, nem sokat gondolkodtam. Kezemben a fafaragó bunkóval, bementem az eladó üzletébe. Megkérdeztem, hogy honnét származik ez a szerszám.
Nemrég az V. kerületben egy festőművész egykori műteremlakásába hívtak az örökösök, hogy a számukra már nem szükséges „lomokat” elhozzam. Ez is köztük volt. —  válaszolta az eladó.
Ezek után fogtam a pénztárcám, és fizettem. Az eladó, gondolom látta rajtam, hogy ez a tárgy megfogott, és távozáskor még megkérdezte:
Ugye ennek lelke van? —Én csak bólintottam, hisz hozzám már beszélt.
Már alig várom, hogy együtt alkossunk ezzel a fafaragó bunkóval.

Szerző: MULTMENTO  2012.09.20. 07:35 2 komment

Címkék: fa barkács

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr814787797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.09.20. 08:20:17

Van ilyen ! És jó annak, aki meghallja...
Kíváncsi vagyok, mit fogsz ügyeskedni vele ?

kisbela 2012.09.21. 09:06:30

Igen,a tárgyak,szerszámok beszélnek.Minél régebbi és minél többet használták,annál többet.Akkor hallani jól,ha nyugalom van.A régi munkák is beszédesek.Egy kicsit figyelem,belepróbálok és érzem,hogy 5,10,vagy 100évvel ezelőtti mester hogyan húzta az ecsetet,vagy melyik kezével ütötte be a szöget.Ha-szerintem-jó volt az eredeti módszer,azt folytatom.
süti beállítások módosítása