Ezt a kis fotósorozatot a Hírhozók könyv beszerzése közben fényképeztem. Nem is akárhol jártam, a VIII. kerület palota negyedében fényképeztem mindet. Ez a terület a nagykörút és a Múzeum körút között fekszik. A negyed tele van felújított szebbnél szebb házakkal. A felújított házak, és terek között szégyenfoltok. Szomorúság töltötte meg a szívem e szégyenfoltok láttán. Szótlanul mentem el előttük, de azért ezt a néhány képet készítettem róluk. 

szegyenfolt1.JPG

szegyenfolt2.JPG

szegyenfolt3.JPG

szegyenfolt4.JPG

szegyenfolt5.JPG

szegyenfolt6.JPG

szegyenfolt7.JPG

szegyenfolt8.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.11.18. 06:41 2 komment

Címkék: épület emléktábla sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr935619968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.11.18. 10:43:22

Szomorú - és még szomorúbb, hogy szerintem valami "titok" lappang körülötte. Hagyják összedőlni, hogy a helyére egy 25 emeletest építhessenek. Nem lennék meglepődve, ha jól gondolom.
A lényeg persze nem ez, épül focipálya és akkor annak kell örülni. A magunkféle "nyavalygók" meg....no tudod hová....

MULTMENTO 2013.11.18. 13:16:57

@aranyosfodorka: Az biztos, hogy ezt az épületet már nem mentik meg. Legföljebb az eredeti homlokzatot fogják imitálni. Majd megmutatom, hogy itt BP-en mi a legújabb homlokzatmegőrzési divat:-(
süti beállítások módosítása