Régóta tartozom a hímzett falvédőnk további sorsának bemutatásával. Nehezebb olyan tárgyakról írni, melyekhez sok személyes emlék köt. Ez ilyen. Az előzményeket itt elolvashatod: http://multmento.blog.hu/2012/05/18/a_megmentett_menthetetlen.

A fakerete már nem volt meg, ezért egy ügyes kezű asztalossal legyártattam hasonlót, mint amilyen eredetileg volt. Aztán sokáig a fal és egy szekrény között becsomagolva őriztem.  Eredeti funkciójában nehezen tudtam elképzelni a lakásunkban ezt a szép régi darabot. A mosdó fölött tükör van, nem lenne praktikus, különben is a nedves fürdőszoba ebben a régi textíliában kárt tehet. Sokat gondolkodtam rajta, aztán az egyik kávéfőzés alkalmával kigondoltam, hogy a konyha falán az óra helyén elférne.

fuszer_torolkozo_tarto1.jpg

Az óra arrébb kerülne, de az csak előnyére válna, mert úgy a folyosóról is látható a pontos idő. Az egyik hétvégén aztán elővettem a mérőszalagot, fúrót, tiplit, csavarokat, kalapácsot, csavarhúzót. Az óra átkerült új helyére. A törölközőtartó felkerült az óra helyére. A törölközőtartó piperepolcát benépesítettem a fűszertartókkal. A konyhai előkészítő pulton így sokkal több hely marad a munkára. A törölközőtartó most fűszertartóként jól funkcionál. Még egyszer a polcot biztos, hogy lejjebb fogom szerelni, hogy a fűszertartókat könnyebben el lehessen érni. Amennyiben a polcocska lejjebb lesz, a falvédő mintájából is több látható, és jobban érvényesül. 

fuszer_torolkozo_tarto2.jpg

fuszer_torolkozo_tarto3.jpg

Szerző: MULTMENTO  2013.12.18. 06:36 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr95621318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.12.18. 10:24:38

Gyönyörű darab, és nagyszerűen hasznosítottad ! Milyen szerencse, hogy még az óra is illik stílusban hozzá !

mammka2 2013.12.18. 10:38:03

Óóóóóó! Szépséges lett!!!
Mivel rögzítetted a kézimunkát hátul?

A pici fiókos tartóka is mesés.:)Írnál róla?

MULTMENTO 2013.12.18. 11:34:09

@mammka2: A kézimunka előtt üveg van, és a hátoldalt egy karton. Ezt a törölközőtartót asztalossal csináltam meg. Gyerekkoromban is ilyen keretben volt, de az eltűnt. A kicsi fűszerpolcról írtam két éve.
multmento.blog.hu/2011/09/10/vegre_valami_jo_is_tortenik_velem, ez a fűszer polcocska nagyon bevált, és a rajta levő fűszermozsarat is használom.
süti beállítások módosítása