Feleségem egyik nagynénje hagyott ránk doboznyi régi könyvet, iratot. Egy régi Ludas Matyi is volt közte. Én elkezdtem olvasni, és meglepődve tapasztaltam, hogy karikatúrái, és a benne található írások kortalanok. Akár manapság is készülhettek volna.

Ludas_matyi1.JPG

Ludas_matyi2.JPG

Ludas_matyi3.JPG

Ludas_matyi016.jpg

Ludas_matyi4.JPG

Ludas_matyi6.JPG

Ludas_matyi7.JPG

Aki szeretné tudni, hogy mikor íródott, annak itt az újság fejléce. 

Ludas_matyi8.JPG

 

Hitted volna, hogy 33 éves lapból szemezgettem?

Szerző: MULTMENTO  2014.07.16. 06:05 2 komment

Címkék: játék papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr146476571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2014.07.16. 08:42:37

Tündériek és bizony zöme aktuális, még akkor is, ha régi újságból szedted. Ez csak azt bizonyítja, hogy bizonyos vonatkozásban nem sokat változik a világ.
Mellesleg - ezt olvasva - beütöttem a keresőbe, hogy "Ludas Matyi" és most látom, van ilyen netes újság. Na majd belenézek...

nandras01 2014.07.16. 21:37:38

az emberi ostobaság, nemtörődömség, rosszindulat, irigység és butaság örök.
nem véletlen, hogy az egyik rovatnak az volt a mottója, hogy "egy újszülöttnek minden vicc új"
íme a fényes bizonyíték :)
süti beállítások módosítása