Soha nem szerettem a hétfőket. Ma sem indult jól a napom, mert sötétedésig bent kellett maradnom a munkahelyemen. Amikor hazaindultam, elhatároztam, hogy busszal megyek. Kiléptem a kapun, és megláttam a nagy holdat. Nem csodálkoztam, mert Aranyosfodorkánál olvastam, hogy ma szuperhold lesz. Én aztán a Városligeten át gyalog mentem haza, és fényképeztem ezen a Szuper napon.  

superhold1.jpg

superhold2.jpg

superhold3.jpg

superhold4.jpg

superhold5.jpg

superhold6.jpg

superhold7.jpg

superhold8.jpg

Szerző: MULTMENTO  2016.11.14. 20:17 1 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr5011961237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2016.11.19. 09:41:48

Mázlista ! Nálunk teljesen felhős volt az ég, semmi sem látszott
süti beállítások módosítása