Ezen a hétvégén csodálattal tapasztaltam, hogy a múlt hétvégén vett tulipáncsokor egy egész hetet kibírt, még most is szépen áll az asztalon, majdnem ugyanúgy, mint amikor vettem. Egy kis szépséghiba van ugyan, mert sajnos a szirmok szép lassan lehullottak, de még kidobás előtt is nagyon szép. Mi kerül a helyére? Sokat nem gondolkodtam, egyszerűen áttettem a tejfölös köcsögben már december óta tündöklő Tasmániánkat.

 

A tejfölös köcsög immár több éve hű segítőnk, eredeti ötletem az volt, hogy ebben a 90 éves köcsögben fogom nevelni a pepperóni paprikánkat, melyet sok szép paprikával vettem. A pepperóni úgy látszik nem szereti a mi szobaklímánkat, mert sajnos tönkrement, a kép a tönkremenetel előtti állapotról készült. A köcsög újabb feladatot kapott és most a Tasmánia fajtájú virágunk kaspója, szerintem nagyon jól mutat ebben a hagyományos Gránit tejfölös bögrében ez a déli féltekéről származó növény. A növények előbb-utóbb sajnos tönkremennek, de a régi porcelán tárgyak, ha új funkcióban ugyan, de szolgálják a családot. Nekem így is szépek! Az érdekesség, hogy szegény tejfölös bögrét az egyik régiségkereskedésben a sarokban, az elfeledett tárgyak között találtam, senki sem akarta megvenni, pedig nem volt nagy baja, csak szegény olyan elhasználtnak tűnt, annál is inkább, mert a tulajdonosa koszosan, porosan adta be a kereskedésbe. Ezeknek a régi porcelán tárgyaknak pedig nem kell sok törődés, egy kis domestoszos vízben kell áztatni és alaposan szárazra törölni. Ez a gránit köcsögünk is a kis és egyszerű domestoszos kezelés után ragyog, mint újkorában, és reméljük még sokáig.

Szerző: MULTMENTO  2010.02.27. 11:32 Szólj hozzá!

Címkék: virág porcelán

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr41794383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása