Háromnapos ünnep, ilyenkor szívem szerint a vidéki birtokra mennék. A vidéki birtokon most még nem lehet alaudni, mert fűtés nincs, a hetven cm-es vályogfalak pedig még nem melegedtek át, így egy rövid délelőtti látogatásra futotta, átnéztem a fáimat, egy kicsit metszettem és szellőztettem, hogy ha április vége lesz egy majd hétvégére éleköltözhessek, mert mégis csak jobb a hétvégét a természetben tölteni. Érdekes, hogy idén a telken a ház körüli fűben ma egyszerre nyílott a téltemető, az ibolya és a százszorszép, igazán szép látvány volt együtt a háromféle virág. Itthonra is vettem háronmféle virágot, és egy kis Húsvéti csendéletet varázsoltam a nagypapa katonaládájára. Szerintem nagyon jó kis kompozíció lett, egy szecessziós vázában háromféle virág, előtte mellette egy Ős Zsolnay pecsenyéstálban egy kis alma. Ráadásként az egész kompozíció alá egy kézzel szőtt hímzett törölközőt raktam. Szerintem nagyon jó kis ünnepi sarok lett.

Az előszobába pedig a kör aszatlkára hoztam ágakat a kertből, úgyis meg kellett metszeni a fákat, most legalább még egy kicsit virítanak és ők is jelzik, hogy végra Tavasz és Húsvét van. Kellemes Ünnepeket minden Kedves Olvasómnak!

Szerző: MULTMENTO  2010.04.03. 19:11 Szólj hozzá!

Címkék: virág porcelán kerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr331892454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása