Ezen a hétvégén, mint előző posztban írtam kedvenc helyemre vittem kirándulni barátaimat. A kiránduláson gondoltam fényképezni is fogok, dokumentálva, hogy a legutóbbi látogatásom óta mennyit változott a műemlék. A kirándulás  jól sikeredett, csak az én fényképezőgépem maradt a kocsiban, így most nem tudok képes beszámolóval szolgálni. Barátom persze nem felejtette a kocsiban a fényképezőgépét, így hamarosan Majkról is fogok írni és képeket közölni.

Addig pedig egy virágos kép. Valójában ezt próbaképeknek szántam, mert a kirándulásra, hogy jó képeket készítsek kölcsöngépet kaptam. A kölcsöngéppel le is fényképeztem a margarétacsokrot, melyet még csütörtökön vásároltam. Számomra fontos, hogy az előszobában levő komódunkon mindig legyen virág. A margarétacsokrot mindig is szerettem. Sokáig gondolkodtam, hogy milyen vázába tegyem. Hosszas vívódás után úgy döntöttem, hogy most a margarétacsokor egy boroskancsóba fog kerülni. A boroskancsó életében biztosan többször látott már margarétát. A margaréta az asztalt díszíthette melyhez a bort a kancsóban vitték ki. A boroskancsó most nem rendeltetésszerűen viselkedik, de hát hozzá kell szoknia, mert én bort ritkán iszom.
Szerző: MULTMENTO  2011.06.19. 20:38 Szólj hozzá!

Címkék: virág bútor kerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr942998378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása