Kaptam egy levelet és képecskéket a tegnapi poszthoz: „A Szabadság tér 16 belsejéről találtam a képeket. Elég kicsik.”

Tényleg kicsike képek, de az épület belsejébe nem egyszerű bejutni, ezért úgy gondoltam a kis belső képekből összeállított montázst most közreadom.
Ilyent láthatunk  az Adria Magyar Királyi Tengerhajózási Társaság Rt. egykori székházában.

Szerző: MULTMENTO  2011.09.06. 08:02 6 komment

Címkék: épület sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr13205777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.09.07. 06:12:29

Időm rövidsége miatt (...) most csak annyit, amit tegnap olvastam :
nol.hu/kult/ujabb_szazhetvenharom_egyedi_muemlek

2011.09.07. 12:32:53

Ezt bizony nem tudtam, hogy volt ilyen hivatal, ami a balgaságomra utal, Hisz miért ne lett volna, amikor a monarchiának több mint 300 tengerjáró hajója volt!!!!
Magát a székházat nem ismertem, és nagyony elcsodálkoztam, amikor egyik Kedves Barátom megmutatta a homlokzatát.A képek alapján belülről is csodás!!!!!Köszönöm, hogy közreadtad.
süti beállítások módosítása