Már többször mentem el előtte, meg mögötte, mert ez egy olyan ház, melynek két utcára is van homlokzata. Beszorult a ház a Zichy és Ó utca közé már vagy egy évszázada. Sokszor mentem el mellette szomorúan, mert nagyon le volt pukkanva. Az idei évben aztán kivirultam, mert láttam, hogy felújítják. Úgy néz ki ez is a tetőterének köszönheti megújulását. Az renováló a tetőtér eladásából tudta tatarozni a házat. A tatarozás egész jól sikerült, bár azért a nem odavaló elemeket, mint gázkonvektor kivezetés, én leszedettem volna.

A blogomra mégsem ezen kritika miatt került, hanem mert a tetőtér eladási felhíváson találtam egy érdekes elírást „ÉRTÉKSÍTÉS”. Először elgondolkoztam, hogy milyen új ingatlanos szakkifejezés lehet. Aztán rájöttem, hogy csak a plakát készítő felejtett ki egy betűt, és ÉRTÉKESÍTÉS akar az lenni. Szomorú, hogy ilyen elírással mégis kitették, bár örülnünk kellene annak, hogy legalább magyarul van kiírva.
 
Képek: Az említett házról. Az utolsón a ház felülről a Google MAps-ről (http://maps.google.com/ )
Szerző: MULTMENTO  2011.09.14. 08:01 1 komment

Címkék: épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr133226010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.09.14. 20:33:35

Valóban nagyon szép lett a ház.A gázkonvektor kivezető lukat először nem is vettem észre, csak a közelről készült képen. Van Pécsett is ilyen barbárság, egy Zsolnay kerámia-mintás házat tettek nem csak ennyire, sokkal jobban tönkre, ezek miatt a ronda gázkivezetők miatt. Fáj az ember szíve....
süti beállítások módosítása