Már őszi esőknek, meg az őszi szeleknek lenne itt az ideje. Ugyanakkor még sok helyen zöldet és virágot látok. Egy hete, hogy az autóval egy tarlóra aratott mező hajtottam el az autóval. Azt láttam, hogy a tarlón az elhullajtott napraforgók kihajtottak és virágoznak. Gondoltam egyet és megálltam. Egy nagy csokorral szedtem a napraforgókból. Még egy hét után is vígan virágoznak, és hirdetik, hogy még itt a nyár. Ettől függetlenül nagyon várom már az őszt.

Szerző: MULTMENTO  2011.10.08. 01:23 2 komment

Címkék: virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr803281820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.10.08. 05:48:48

Akkor ide is írom : minden relatív !
Bp.-i időjárásról nem tudok (pontosan) bár néztem a radaron,- stb. Valahogy nem hinném, hogy ilyen őszi időt vártál volna ? Szél,eső,lehűlés. (pénteken) és akkor szót sem az orvosmeteorológiai hatásairól. ( persze, már akinek)-
Ne öregedjetek meg soha ! - ill. derűs napot ! :-)

2011.10.08. 09:51:22

@@X: Na ez az!!!!Mármint az utolsó mondat.Pár évtizede mit érdekelt engem a fronthatás?Pláne a kettős fronthatás????
süti beállítások módosítása