Mostanában szerencsésnek mondhatom magam könyvvásárlások ügyében. Úgy tűnik az én gyűjtőkörömbe eső könyvekre nincs nagy kereslet. Nemrég Görgey Gábor Hektor, a hőscincér mesekönyvét vettem meg német nyelven. Különlegessége, hogy a fordító Irene Kolbe saját ajánlása és dedikálása is szerepel az első oldalon. Emlékeim szerint a könyv magyar eredeti kiadásának otthon meg kellett volna lennie. Mégsem találtam, pedig kamaszkorban olvastam, sőt emlékeim szerint a kishúgomnak is olvastam fel belőle. Nem találtam. A könyvtárunkban nem találtam, így elkezdetem keresni az On-Line antikváriumokban. Alig kezdtem el a keresést, és szinte azonnal rá is leltem egy első kiadású kötetre, melynek végül nagyobb volt a postaköltsége, mint a vételára. Úgy látszik ma Magyarországon nagyon olcsón is lehet jó könyveket vásárolni.  

Képek: A vásárolt két kötetről néhány felvétel.

Szerző: MULTMENTO  2011.11.12. 05:38 Szólj hozzá!

Címkék: könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr163371743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása