Steindl Imre által tervezett épületegyüttes a belvárosban, Róth Miksa üvegablakokkal és Zsolnay kerámiadíszítéssel. Nem másutt, mint a Szent István Egyetem Állatorvostudományi Karán.”  (Olvastam itt: http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/radio-100723/allatorvosi-egyetem.html) Aztán elmentem, és le is fényképeztem a Zsolnay díszeket az egyetem homlokzatán.

Szerző: MULTMENTO  2012.04.21. 01:14 4 komment

Címkék: zsolnay épületkerámia

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr714447445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2012.04.21. 09:42:19

A Zsolnay díszek - természetesen - szépek. De nem tragikus, hogy ennyire hagyunk mindent pusztulni, mint az a lófejes kerítésoszlop ? Ez a magyar mentalitás visz engem a sírba....és szégyellem magam miatta. Mert aztán majd ha egészen szétesett, lehet mutogatni egymásra és szidni azt a ronda komonista rendszert.....

MULTMENTO 2012.04.21. 10:34:41

@aranyosfodorka: Bizony, és az a lófejes kerítésoszlop még a jobb állapotúakból való. Az oszlopok között volt szétesettebb. A nyolcvanas években is láttam ezt a kerítést, és akkor a TMK rendszeresen lefestette.

futótűz 2012.04.22. 08:32:16

Állítólag 37 db. állatfejes oszlop van.
www.unive.hu/sc1/static/intro_hu.php
(Magyar mentalitáshoz... ne bonyolítsam, de pl. lásd a festékárakat ! :-) - meg pl. az elbocsátásokat... stb. )
süti beállítások módosítása