Évek óta minden ősszel megrendezik az ARC plakátkiállítást. Eddig mindegyikre elmentünk, hogy megnézzük, mi történt velünk. Az idei évben a címben megírt kérdésre kellett plakátot tervezni. A pályázott tervekből a legjavát állítják ki minden évben a Városligetben.

arc_plakat1.JPGAz előző századforduló idejében, ezen a környéken a Feszty körkép volt a látványosság, mely megmutatta, hogy ezer évvel ezelőtt mi történt a magyarokkal. Ha most a kiállításnak címet kellene adni, és egyszerűen csak azt adnám, hogy „kÖrkép helyett kÓrkép”. Szerintem a kiállított alkotások tömören, képpel, és rövid szöveggel kifejezik a Magyarországi közhangulatot, művészi eszközökkel adnak kórképet az országról. 

arc_plakat2.JPG

arc_plakat3.JPG

arc_plakat4.JPG

arc_plakat12.JPGA szponzorok plakátjai a kaparós sorsjegy mintájára mutatják be a médiákban megjelenő tartalmakat. Minden kis képhez tartozik egy lekaparható szövegmező. Amikor a képeket néztem, kigondoltam a hozzá tartozó híradást. Az esetek döntő többségében az én odagondolt híradásom „NEM NYERT”, mert a lekapart szöveg mást mondott.

arc_plakat11.JPG

A kiállításon láttam több kutyást, akik kedvenceikkel nézték meg a kiállítást. Ezt a fotósorozatot ott készítettem, miután az egyik kutya odapiszkított az egyik plakát tövéhez.

arc_plakat29.JPG

arc_plakat30.JPG

arc_plakat31.JPGA gazdája fogta magát és feltakarította a kutyapiszkot. Erről jutott eszembe, hogy az utóbbi időben nem léptem kutyapiszokba. Tíz évvel ezelőtt a városban járva szinte mindenütt lehetett kutyapiszkot látni. Szerencsére a kutyasétáltatók hozzáállása sokat javult. Én az utóbbi időben ezt tapasztaltam.

Ennek a plakátnak az ötletadója a szociális temetkezési törvényjavaslat volt. Remélem nem találnak rá gyártót!

arc_plakat32.JPG

arc_plakat33.JPG

arc_plakat34.JPG 

Nekem sok plakát tetszett. Azt nem tudom megmondani, melyik tetszett a legjobban. Azt tudom, hogy  amikor válogattam nem tudtam az ott készített félszáz kép közül megmondani, hogy melyiket válogassam bele a blogba. A végén az indafotós galériámba feltettem harmincnégyet.

http://indafoto.hu/multmento/arc_plakatkiallitas_2013

Szerző: MULTMENTO  2013.10.06. 06:55 2 komment

Címkék: játék papír szakrália

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr585534909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.10.06. 09:34:31

Valójában itt, most nem téged, hanem a plakátok készítőit kellene dicsérni. Van egy két fantasztikusan jó az indára feltett képek között is. Nem is tudom hirtelenjében melyiket "kedvencelném". Egy dolog azonban elgondolkodtat: ha ezeket nem illegálisan kell mutogatni, akkor nem félnek tőlü(n)k.....vagyis:.....

tisztapista 2013.10.06. 15:45:17

A temetkezős-ikeás jó. És több jó volt, mint a tavalyi és tavalyelőtti kiállításon. Csak a kormánynak kell valami önmémeset (dohánybolt, stadion) csinálni, és egyből van téma.
süti beállítások módosítása