A lakásunkban minden évben elkészítjük az adventi koszorút. A lányaim szerint nagyon sablonosra sikerednek, és már unják. Az idei évben aztán gondoltam egy nagyot, és olyan adventi koszorút készítettem, ami garantáltan egyedi. Ilyen másnak biztosan nincs.

Az egészet még kora ősszel kezdtem, azzal, hogy egy régi lavórtartót, és egy hozzátartozó zománcos lavórt felújítottam. Sokat dolgoztam velük, mert az állványon sok rozsda volt. A lavór annyira rozsdás volt, hogy több helyen átlyukadt. Szűrőnek inkább lehetett volna használni, mint mosdásra. Sebaj, több hétvégém ráment, és lavórállvány tundra zöld festést kapott. A lavórt az alapos tisztítás után befoltoztam. Egyszerűen kétkomponensű ragasztóval. Belülről kifestettem fehér radiátorzománccal.

lavor1.JPG

lavor2.JPG

lavor3.JPG

A lavórállvány alsó polcára megtaláltam a feleségem egykori zománcos bilijét. Egykor az éjjeli edény is a lavórtartón pihent, így ideje volt újból összehozni a hármas egységet egy helyen.

Ezen a héten aztán a korábban megtervezett alapanyagokat beszereztem, és össze is állítottam a nem mindennapi adventi koszorút. Vettem öt cserép mikulásvirágot a nagybani virágpiacon, az öt ára annyi volt, mint a virágboltban egy cserép. Vettem egy kisebb műanyag lavórt, aminek az alját kilyukasztottam. A virágokat beleültetem a piros műanyag lavórba, és az egészet beleállítottam a régi felújított zománcos lavórba. A telken vágtam négy darab bodzaágat, és ezeket karóknak a mikulásvirágok közé állítottam. A karókra tűztem a gyertyákat. A bilibe egy páfrányt tettem, és borostyán ágakat.

adventi1.JPG

adventi2.JPG

adventi3.JPG

adventi4.JPGÍgy aztán készen is lett a mi nem mindennapi adventi koszorúnk.

Szerző: MULTMENTO  2013.12.01. 06:06 3 komment

Címkék: fa barkács virág fém bútor szakrália

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr35667987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.12.01. 07:29:37

Hát, ha lenne "extrém adventi-koszorú verseny" indulhatnál rajta :-)

mammka2 2013.12.02. 15:15:05

:) Nagyon egyedi!!!!!
Nekem is van lavórtartóm ,az a kertben van madáritatónak..:)
A biliket is szeretem::) Van használatos is az unokáknak.:)

Seafalcon · http://szekelyistvan.hu 2013.12.15. 14:20:58

Szuper, ötletes és egyedi! Én mindig csak a tervezésig jutok...
süti beállítások módosítása