Az idei évben lesz harminc éve, hogy feleségem megismertem. Épp a 29. alkalom, hogy a Valentin napon jelképes kis ajándékot kap tőlem. Minden évben igyekszem valami egyedi, csak neki kis meglepiről gondoskodni. Múlt évben – bemutattam itt a blogon is -, kis szívecskéket készítettem betűkkel, mely megfejtése volt a Valentin napi hétvége ajándék útja. Az idei évben hosszas gondolkodás, és netes keresés után végre megjött az ihlet. Egy kicsit segített a net is, mert ezen a netes oldalon a hatodik ötlet megtetszett:  http://www.keparuhaz.hu/index.php?main_page=page&id=49 . Valójában ezt az ötletet koppintottam egy kis múltmentős módosítással, az újrahasznosítás jegyében.

Kerestem egy Budapest térképet a nyolcvanas évekből, mely az első találkozásunk helyszínét is tartalmazza. Nem volt nehéz megtalálni, mert egy régi volt az autónkban, közel harminc éves. A térképben még négylevelű préselt lóherét is találtam, nagy valószínűséggel együtt találtuk, és őriztük meg a térkép lapjai között.

valentin_15_1.JPG

Kerestem egy képet arról az előadóteremről, amelyikben először találkoztunk. A neten nem volt nehéz megtalálni egy képet. Nem épp a mi akkori előadásunkról készült kép, de akár az is lehetne, hisz a rajta szereplők nem ismerhetők fel. Erről készítettem egy nyomtatott kis képet.

Az egészhez kerestem egy jó, és elegáns képkeretet. Nem volt nehéz, mert az önkiszolgáló bolhapiacon  hamar megtaláltam a célnak leginkább megfelelő képkeretet.

valentin_15_2.JPG

Ezek után már csak sniccer, vonalzó, fogó, kalapács, egy kis kézügyesség és máris kész az én egyetlenemnek az ajándéka. A kis kép megmutatja, hol kezdődött a mi történetünk.

valentin_15_3.JPG

Szerző: MULTMENTO  2015.02.14. 05:59 2 komment

Címkék: barkács papír épület lánykérés

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr307162431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2015.02.15. 09:03:33

Ötletes, kedves, figyelmes ajándék. Bizonyára örült a megajándékozott.

MULTMENTO 2015.02.16. 09:39:46

@aranyosfodorka: Igen, most már utólag állíthatom, hogy az ajándéknak örült:-) Annak, hogy a blogon megjelent már kevésbé.
süti beállítások módosítása