Nagyon szépen virágzanak az árvácskáid. – mondta a lányom az ablakon kinézve.
Szépen virágzanak, de amit Te nézel, azok petúniák. – mondtam én.

van_ez1.JPG

Nem is az a fontos, hogy eltévesztette, hanem az, hogy észrevette a kertészkedésem eredményét. Mostanában kijut a kerti munkából, mert a telken a füvet kell nyírnom, otthon a teraszkertet gondozni. Az idei évben változtattam a szokásaimon, nemcsak büdöskét vetettem, hanem más virágpalántát is ültettem, Öröm nézni, hogy milyen szépen fejlődnek. Van ez így.

Mára nem is írok többet. A munkámról ma beszéljenek a képek.

van_ez2.JPG

van_ez3.JPG

van_ez4.JPG

van_ez5.JPG

van_ez6.JPG

van_ez7.JPG

van_ez8.JPG

Szerző: MULTMENTO  2015.05.20. 06:54 4 komment

Címkék: virág

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr737448432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2015.05.20. 11:02:14

Gyönyörűek ! Használsz valami tápot, vagy csak biztatod őket, hogy legyenek szépek ? (Ennyi petúniát egy kupacban még nem is láttam....)

MULTMENTO 2015.05.20. 13:05:17

@aranyosfodorka: Én csak biztatom őket, és minden este locsolom. A palántákat évek óta egy Kókai kertésztől veszem. Szoktam neki tréfásan mondani, hogy nekem ne kókadt növényeket adjon, hanem olyat ami erős, és egészséges bokor lesz.

MULTMENTO 2015.05.21. 10:59:24

@ildsisy: Amikor fényképeztem azt hittem szebbek már nem lesznek. Ma aztán azon gondolkodtam újra fényképezem őket, mert azóta még szebbek.
süti beállítások módosítása