Az elmúlt hétvégére kigondoltam egy kis meglepetés ajándékot a feleségemnek, Nagyon jó ötletnek találtam, hogy csak úgy ötletszerűen elmenjünk a Dunakanyarba egy napos kirándulásra. Budapesttől nincs messze, és annyi szép látnivaló van a Duna mindkettő oldalán. Egy 1981-ben kiadott német nyelvű Panoráma útikönyv is segítségünkre lett volna. Úgy gondoltam, egy zsákszerű csomagolásban őszi levelekkel díszítve ajándékul adom a feleségemnek. A könyvből aztán kiválaszthatná azt a műemléket, amihez a legjobb a leírás. Ha nekem kellene választani, én biztosan a Szentendrei kálváriát választanám, mert az még nincs bemutatva a Csendhegyek blogon, és olyan jó a könyvben levő grafika. Máskülönben az útikönyv magyar nyelvű változatában fekete-fehér képekben vannak csak megörökítve a Dunakanyar nevezetességei.

 zsakbamacska_kir1.JPG

 zsakbamacska_kir4.JPG

zsakbamacska_kir5.JPG

zsakbamacska_kir6.JPG

zsakbamacska_kir7.JPG

zsakbamacska_kir8.JPG

Egy iránytűt is vettem hozzá. A nagy iránytű választékból sikerült kiválasztanom azt az egyet, amelyik zöld nyíllal mutatja az északi irányt. A zöld feleségem kedvenc színe.

 zsakbamacska_kir9.JPG

Ezt jól kigondoltam, és bíztam abban, hogy ez a zsákba macska ajándék tetszeni fog a feleségemnek, és egy felejthetetlen napot töltünk a Duna kanyarulatában.

zsakbamacska_kir10.JPG

Az ötlet a feleségem tetszését nem nagyon nyerte el, így aztán maradt a könyv, és a dekorációja a dohányzó asztalkán egy sárga rózsacsokorral. Így lett a sárga rózsából őszirózsa.

zsakbamacska_kir11.JPG

zsakbamacska_kir12.JPG

Vasárnap aztán a feleségemet mégis sikerült kimozdítani lakásunk négy fala közül. Az ARC kiállításra mentünk, és megnéztük, hogy a mai magyar művészek hogyan látják a magyar valóságot egy-egy óriásplakátba sűrítve. Nagyon elgondolkodtató alkotások születtek, a jelen és közelmúlt politikai eseményeiről. Csak azt nem tudtam eldönteni, hogy most sírjak, vagy nevessek ezen. Kommentárt idén sem írnék a kiállításon készített képeimhez.  

dunakanyar011.jpg

dunakanyar012.jpg

dunakanyar013.jpg

dunakanyar014.jpg

dunakanyar015.jpg

dunakanyar016.jpg

dunakanyar017.jpg

dunakanyar018.jpg

dunakanyar019.jpg
dunakanyar020.jpg

dunakanyar021.jpg

dunakanyar022.jpg

dunakanyar023.jpg

dunakanyar024.jpgÖsszesen annyit tennék hozzá, hogy amikor leültem a poszthoz válogatni a képeket a feleségem a következőt mondta: „Arra vigyázz, hogy a kezedet meg ne sértse a sok szögesdrót!”   

PS: Az utolsó kép berakásán sokat gondolkodtam, mert nem sikerült jól. A plakát készítőjének ötlete - megalkotta Batman emblémából és a Parlamentünk  árnyképéből ezt a szimbólumot - , nagyon tetszett.

Szerző: MULTMENTO  2015.09.16. 06:26 2 komment

Címkék: papír

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr157783950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2015.09.16. 15:42:41

Érdekes lehet az a régi kis könyvecske - vajon találtál-e benne olyasmit, ami ma már csak "Múlt" ?
A plakátokat én is szívesen megnézném, akármi rosszat lehet a magyarokra mondani, de humoruk és fantáziájuk (legalábbis ilyen téren) határtalan.

MULTMENTO 2015.09.16. 20:43:30

Bizony vannak benne "múlt" dolgok, kisvasút, ami már rövidebb. Idő kell aztán még lehet, hogy több konkrétumot, érdekességet is tudok hozni ennek a könyvnek és a mai valóságnak az összehasonlításából.
süti beállítások módosítása