A boltokban már két hónapja megjelentek az ünnepi dekorációk, és a vásárolható ajándékötletek. A nagy hajtásban észrevettem, de nem tudtam igazán felkészülni. Az adventi koszorúra is csak összedobtam egy kis apróságot. Gyertyákat, egy kis mikulásvirágot és fenyőgallyakat vásároltam, Egy régi mandarinos láda aljából lett a gyertyartó. Csak néhány alapvető szerszámot kellett elővennem és máris összejött a kis adventi dekoráció.

unnepi_hangulatban1.JPG

unnepi_hangulatban2.JPG

unnepi_hangulatban3.JPG

unnepi_hangulatban4.JPG

unnepi_hangulatban5.JPG

Az első ünnepi teríték a legkisebb lányom és feleségem sikeres hazatérésére készült. Egyedül maradtam otthon, így aztán én lettem az úr a házban. Erre előkerestem az alakalomhoz illő régi képeslapot 1948-ból. Szépen bekereteztem, és a sikeres szakmai útjuk emlékének kis ajándéka lett belőle. 

unnepi_hangulatban6.JPG

unnepi_hangulatban7.JPG

unnepi_hangulatban8.JPG

Most végre egyre többet szabadságon. Mire az összes gyertyát meggyújtjuk, remélem a család is ünnepi hangulatba kerül.

unnepi_hangulatban9.JPG 

Szerző: MULTMENTO  2015.12.09. 06:27 Szólj hozzá!

Címkék: virág papír szakrália

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr738148244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása