Majdnem kettő hónappal ezelőtt @X javasolta, hogy a blogot a Goldenblogra nevezzem. Gondolkodtam, aztán úgy döntöttem, hogy lássuk meg mennyit ér. Én már  majdnem két éve rendszeresen írom. Volt már olyan, hogy egy nap háromezren is olvasták, de volt, hogy csak tízen. Kaptam kommentekben dicséretet, de kaptam kritikát is. A kíváncsiság vezetett, a remény éltetett. Aztán tegnap végre közölték a kategória végeredményét. A közösségszavazásban az 57. lett holtversenyben 16 szavazattal, két másik bloggal. A kategóriában 104 blog indult, így a középmezőnyben végezni nem is rossz érzés. Ugyanakkor meg a szakmai zsűri a blogom  mellett holtversenyben végző Hegyvidéki naplót a legjobb háromba hozta ki. Nehéz dolga lehetett a zsűrinek, mert az én blogom a Helyi érték kategóriából eléggé kilóg, hisz én nem is oda szántam. Szándékom szerint a blogom egy szakértői és kulturális blog. Egyrészről tanácsokat szeretne adni antik tárgyak értékeléséhez, és restaurálásához. Másrészről szeretné bemutatni országunk néhány kulturális értékét.

Részlet a közönség rangsorából:
57. Múltmentő
 
Köszönöm mindenkinek a szavazatát. Továbbá köszönöm azoknak  a szurkolást, akik szavaztak volna, de nem tudtak, mert nem Facebook tagok.
Hamarosan új friss posztokkal is fogok jelentkezni, mert közben dolgozom én már következő bejegyzéseken is.
 
Kép címe: Jó Szerencsét! (Csendélet egy régiségboltból.)

 

Szerző: MULTMENTO  2011.08.30. 10:33 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr923190055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2011.08.30. 15:36:12

Én nem vagyok híve az efféle "versenyeknek". Semmit nem jelentenek a számomra a "helyezések". Akit szívesen olvasok, az nálam a "Jó blog" kategóriába tartozik - és nekem ez elég.
Ettől függetlenül gratulálok, a "középmezőny" nem rossz hely.

2011.08.31. 13:11:28

Őszinte legyek? Nem túl érdekes, h hogy szavazott a zsűri vagy az olvasók. Akik láttak a blogodban fantáziát, szépséget, újdonságot - én is ezek közé tartozom - azok eddig is olvasták és olvasni is fogják. Az ő véleményük fontos.A többi érdekes?De ettől függetlenül nagyon jó helyezést értél el.Gratulálok hozzá.
süti beállítások módosítása