tulifanfa1.JPG

Egyre divatosabb magnóliafát (közismert nevén tulipánfát) ültetni Magyarországon is. Csodaszép a kertekben, amíg virágzik.  Virágzó magnóliát akartam én fényképezni már korábbi években is, de mire fényképezőgéppel visszatértem már csak a lehullott szirmokat láttam. A múlt héten szerencsém volt. Fényképezőgép is volt nálam, és a szirmok nagy része még a fákon volt. A képeket az Andrássy úton a Kogart ház kertjéről fényképeztem. 

tulifanfa3.JPG

 

tulifanfa4.JPG

tulifanfa6.JPG

Szerző: MULTMENTO  2014.04.02. 05:30 Szólj hozzá!

Címkék: virág épület sarokház

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr265880019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása