Ha Gerecse hegy tövében levő nyaralónkba vendégeink jönnek, azokat szokás szerint  majki kirándulásra viszem. Én Majkot nem tudom megunni. Most ráadásul azt olvastam, hogy befejezték a főépület renoválását, és ismét látogatható. Majkon kiderült, a fele sem volt igaz. A munka nagy részét elvégezték, csak a műemlék melletti parkolón volt még igazítani való. A használatbavételi engedélyt a felújított épület, még nem kapta meg, így látnivaló annyi sem volt, mint 2011-ben. Majkról ismertetőt most nem írok, mert többet nem tudnék, mint négy éve. Aki nem emlékszik rá, annak ajánlom a korábbi posztom itt: http://multmento.blog.hu/2011/06/22/majki_kirandulas_i

A képek alig kéthetesek, így látható, hogy a környezetben mi újult meg.majk_reload1.JPG

majk_reload2.JPG

majk_reload3.JPG

majk_reload4.JPG

majk_reload5.JPG

majk_reload6.JPG

majk_reload7.JPG

majk_reload8.JPG

majk_reload9.JPG

majk_reload10.JPG

majk_reload11.JPG

majk_reload12.JPG

Szerző: MULTMENTO  2015.08.01. 07:59 5 komment

Címkék: szakrália

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr87652694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2015.08.04. 14:58:12

Újra megvagy!:) Aranyosfodroskánál láttalak.:)
Új blogom: www.antikcsipke.blogspot.hu
Majk nagyon kedvenc helyem!!!!!!

MULTMENTO 2015.08.05. 08:26:23

@mammka2: Én az új blogodon rendszeresen olvaslak, a kedvencek közé állítottam blogod :-) Majk a baráti körömben nagy kedvenc lett. Nem véletlenül. A Kamalduliak használták a legrövidebb ideig, de a szellemük ott maradt, és ezt ott az ember ösztönösen is érzi. Nagyon megnyugtat, bármikor is megyek oda.

Holdgyöngy 2015.08.13. 00:22:51

Majk, de rég jártam itt. Nagy adósságaim vannak a környékkel, úgy látom. Azért ezek a házak elég lepukkantak, s mi mindenre jó a levendula? Régen nem is hallottunk róla, most mindenhol ott van. Bár, a barátok gyógynövényeztek. A főépület remélem bent is ilyen szép lett, ráfért.

MULTMENTO 2015.08.13. 08:00:40

@Holdgyöngy: Még nagyon sok felújítandó maradt. A főépület állítólag belülről is nagyon szép. Az alsó kertet és az ott levő kápolnát kellene sürgősen felújítani. A tó és a fölötte levő kis kápolna is most újult meg, a Mária út részeként parkosították. Érdemes ellátogatnod erre a környékre is, máshogy, de hasonlóan szép, mint Nógrád.

Holdgyöngy 2015.08.13. 11:25:45

Tudod, én itt nőttem fel, a városban. Ide jártunk kirándulni gyerekként.Nekem ezek a falak mást is jelentenek, s jelentik a hatvanas éveket főleg. Ezért is olvasom Esterházyt, mikre akadok a könyveiben. Élmény volt filmekben ráismerni a kertre, az épület túloldala. Tata a másik nagy adósságom, évek óta ott sem jártam. De Vértesszentkeresztet, ha tudom mindig meglátogatom, az nekem béke- vagy szent hely.
süti beállítások módosítása