Már két hónapja minden napi programom a limonádé készítés. A limonádé készítést egy akciónak köszönhetem. Két hónapja az egyik áruházban akciós cserepes mentát láttam és mellette hálós akciós citromot. Gondoltam, egy este készítek majd citromos, mentás limonádét. Otthon a mentának helyet kellett találnom. Rövid gondolkodás után egy egyszerű komacsészét kapott kaspónak, jelöletlen, de formás kis darab. Amikor készítettem, gondoltam egyet és egy másfél literes üvegkancsóba készítettem el a limonádét. A kancsóba - mert volt hely - beletettem a facsart citrom maradékát, bátran tehettem, hisz előtte alaposan lemostam és megtöröltem. A kész kancsónyi limonádét a hűtőbe tettem, aztán el is feledkeztem róla. Mire este inni akartam belőle szomorúan tapasztaltam, hogy a család hölgytagjai rájártak a limonádémra. Búslakodni azért ne búslakodtam, hanem felöntöttem ásványvízzel az üvegkancsót. A tapasztalatom szerint kétszer bátran felönthető, és még mindig elfogadható marad a frissítő hatás. Azért mindennap újabb limonádét készítek.

Egyszerű a receptem: Két citromot kifacsarok, a levét és a maradékot a kancsóba teszem. Néhány mentalevelet teszek hozzá és az egészet felöntöm ásványvízzel.
Úgy tűnik ez az egyszerű recept nálunk bevált. A menta is jól érzi magát, és folyamatosan hozza az új hajtásokat. Örömmel csinálok limonádét minden nap, mert tudom, hogy munkám gyümölcsét elfogyasztják. Ezen kívül még lakás dekorációnak sem utolsó! A mentás komacsésze dísze az konyhai asztalnak, az üvegkancsónyi limonádé pedig a nappali dohányzóasztal dísze. Így lesz nálunk egy közönséges limonádé egyszerre „szemnek és szájnak ingere”.

 

Szerző: MULTMENTO  2010.05.11. 17:57 Szólj hozzá!

Címkék: üveg recept

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr531992980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása