Már korábban írtam róla, hogy elkezdtem az asztali lámpa felújítást. A lámpa alakul, megvan a bronzírozás, és kapott egy esztergályozott fatalpat is. Vidéken szinte minden faluban van asztalos, aki esztergályos is, és szépen elkészíti a talpat. Budapesten elég sokáig kerestem esztergályost, míg egyszer csak eszembe jutott, hogy Lipótvárosban a Csanády utcában a 80-as években az egyik alagsorban dolgozott egy. Aztán az egyik ebédszünetben elugrottam, és láss csodát az esztergályos még mindig működik. Érdekes kis műhely ez, csak attól tartok, hogy ha a most is már nyugdíjban levő mester abbahagyja nem lesz folytatója a műhelymunkának. Nagyon kis helyes faesztergályos műhely, az alábbi fotók akkor készültek, amikor pont az én asztali lámpám talpán dolgozott a mester.

Szerző: MULTMENTO  2010.09.17. 11:16 Szólj hozzá!

Címkék: fém bútor öntöttvas

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr372302791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása