Már tavasszal megkaptam az egész évre szóló üdülési csekkemet. Én már tavasszal mentem volna pihenni, hisz magamon és felségemen is láttam a tavaszi fáradtság jeleit. Nem. Feleségem mondta, hogy majd nyáron, akkor lesz majd ideje, ha nem kell tanítania. Eljött a nyár. Feleségem közölte, hogy idén nem tudunk nyaralni menni, mert neki tudományos munkát kell végeznie. A legjobb hozzá a nyár, amikor a hallgatók nem zavarják. Majd ősszel, bíztatott a feleségem. Természetesen az őszből sem lett semmi. Az üdülési csekkek december 31-én lejárnak, így végre el kellett már menni. A Karácsonykor és Szilveszterkor nem lehet, hisz akkor az szezonális árak magasak. Sikerült végre a feleségem rábeszélni egy háromnapos hétvégére. Tudtam, hogy olyan helyet kell választani, ahol rossz idő esetén is lehet valamit csinálni. Így esett a választásom egy Wellness szállóra Vonyarcvashegyen. Ugyan én felkészültem napos jó idő esetén környékbeli gyalogtúrákra. A régi elemlámpámba is vettem elemet, mert mindenféle kis barlangocskák üregek is vannak a környéken, ahol gondoltam majd nagyot villantok a retro elemlámpámmal.

Tervezhettem én mindenféle programokat, végül is egy „minimál” program jött be. Kevés természet. Pontosabban a természet jött be hozzánk, és a modern szobánkban vendégeskedett egy katicabogár is. Igyekeztünk, hogy jól érezze magát ő is, bár csak egy képet sikerült róla készítenem, az sem éles, de gondolom elhiszitek.
A szállodánk elvileg panorámás, de győződjetek meg róla, hogy ebből a panorámából túl sokat nem élveztünk, lásd a képeket. Még jó, hogy a szállodán belül a wellness részleg működött. Feleségem jól elvolt a 33 fokos pezsgőfürdőben, meg a szaunákban. Állítólag jó volt a kényeztető masszírozás is, melyre befizettem. Én meg jókat úsztam a 24 fokos medencében egyedül, miközben láttam, hogy a kisebb meleg pezsgős medencékben szoronganak a vendégek.
Vonyarcvashegy tele van színesebbnél színesebb modern üdülőkkel és családi házakkal, de nekem ez a régi romos kis nádtetős ház tetszett a legjobban.
Szerző: MULTMENTO  2011.12.04. 18:45 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr303437045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

futótűz 2011.12.06. 07:59:01

Most már későn írom, illetve már nem vagyok tisztában azzal, hogy mi is pontosan a helyzet az üdülési csekkekkel.
Állítólag a SZÉP kártya van/vagy lesz bevezetve helyette.
Viszont az üdülési csekk a lejárata előtt (!) meghosszabbítható volt,- (igaz, +10%-ot kellett fizetni érte) Gondolom,utólag már felesleges lenne megírnom,hogy hol. Illetve csak a pécsi helyet ismertem.
összességében ismerős a történet... (bár nekem, mint nyugdíjas már nem "jár...") - de a feleségemét már vagy 2 x kellett hosszabbítanom...
(Viszont- mivel decembertől már nyugdíjas lett... hát (bizonyára) ezzel sem lesz többé "gondunk!" )
Tipp: bizony többször előfordult, hogy "leettük" egy-egy étteremben,- ismerjem el,azért az sem volt egy rossz megoldás. OK!- az évek során...pl. Sikondán voltunk (wellness-féle) 2 alkalommal.
süti beállítások módosítása