Már lassan egy éve, hogy megígértem, hogy írok az én gyerekkori sakk készletemről is ebben a bejegyzésemben: http://multmento.blog.hu/2012/02/10/sakk_148 . Most jött el az ideje, hogy megmutassam Nektek. A harmincegy év alatt sokszor játszottam vele. Az utóbbi tíz évet a hétvégi házunkban töltötte. Nyáron nem is volt gond, mert többször használtuk. Télen a fűtetlen szobában, a nedves levegő nem tett jót neki, így a ragasztásoknál szétjött. A télen aztán hideg enyv, és asztalos szorító, és megint régi fényében ragyog. Készítettem fázisfotókat a sakk készlet javításának menetéről, de most sehol sem találom, így megmutatom a végeredményt.

sakkom4.JPG

sakkom5.JPG

sakkom6.JPG

Ráadásként megmutatom nektek az én Nagyapámat, akitől tízévesen Karácsonyi ajándékként kaptam. Nagyapám valami különlegeset akart, ezért választotta ezt a díszes dobozú bolgár sakk készletet. 

sakkom7.JPG

Szerző: MULTMENTO  2013.01.22. 07:17 1 komment

Címkék: játék fa kgst

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr445029750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hardenberg 2013.02.08. 11:28:00

Apukámnak pont ilyen volt, most én őrzöm...
süti beállítások módosítása