A fűnyíró miatt rosszul kezdődött szombat délelőtt határoztam el, hogy feleségemet elviszem kirándulni. Az erdei túrát a feleségem a kullancsok miatt nem tartotta jó ötletnek, így Tatát céloztam meg. A Tatára félútig sem jutottunk, amikor a Vértestolnai lehajtóhoz érkeztünk.

Vértestolna sváb település, és még soha nem jártam ott. — mondta a feleségem.

Akkor itt az ideje, nézzük meg a falut! — mondtam én, és le is hajtottam a bekötő úton.

A falu központjában le is parkoltunk, és sétáltunk egy kicsit a gondosan karbantartott faluban. Feleségemből rögtön előjött a svabológus mivolta, és megkért, hogy a kétnyelvű feliratokat fotózzam le. Így születtek meg a falu közintézményeiről az alábbi fotók.

vertestolna2.JPG

vertestolna1.JPG

vertestolna3.JPG

vertestolna4.JPG

vertestolna5.JPG

Ez a kis utca nekem tetszett nagyon, így került ide.

vertestolna6.JPGEz a nyomós közkút is dekoratív.

vertestolna7.JPGFolytatás következik)

Szerző: MULTMENTO  2013.07.15. 09:18 1 komment

Címkék: épület

A bejegyzés trackback címe:

https://multmento.blog.hu/api/trackback/id/tr145405182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2013.07.16. 08:45:30

Tudom, hogy pár képből nem lenne szabad ítélkezni, mégis valahogy az az érzésem, nem csak ez a néhány ház (és környezete) van ebben a faluban rendben. Mostanában, hogy kicsit többet autózom, nagyon is látom a különbséget a sváb-lakta és a mások által lakott falvak között...
süti beállítások módosítása